fredag 4 september 2009

En rivstart!

Terminen startade med en rivstart förra veckan och denna. Min kropp säger i från.
Det började med att jag körde spinning/core måndag, fredag, lördag och söndag! och tränade själv där i mellan.
I måndags började jag min praktik i Eksjö på riksgymnasiet. Jag masserade på kvällarna och tränade dem på tisdagen. Sedan åkte jag med dem till Bosön ons-torsdag och såg på tester. Maxpuls och tröskeltester och rörelsetester hos sjukgymnastera.
Det var grymt kul att vara där och se och lära.
Anlände Eksjö sent i gårkväll och åkte sedan i dag vidare till Halmstad.

Nu är det meningen att ja ska öva in nya spinning/corepasset till på söndag och kolla igenom ett pass jag ska ha i morgon. Men kroppen skriker efter vila. huvudet är som en klump efter dåligt med sömn och mycket åkande fram och tillbaka.
ja ska försöka öva in så mycket som går i praktiken och öva efetr mitt ena spinningpass i morgon.

Alla som dragit igång efter semestern, glöm inte att vila då och då. Låt tvätten stå, låt de vara damm i bland, allt behöver inte ske på en gång.

Ha en bra helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar