fredag 25 september 2009

Promenixar!

jag har tagit min första promenad! 30 min. Och jag fick hela tiden tänka på att inte halta, spänna in magen, trycka i fårn med båda benen och hålla en bra hållning.

Känndes sådär, operationssmärtan finns fortfarande.
Nu har jag i alla fall testat:)
Jag tror jag ska börja gå med stavar i början så jag får in ett bra rörelsemönster.

Dags för plugg! Jag har fått min bok om rörelsemönster och tester och skulle helst vilja ägna mig åt denhela dagen, men sen är det ju den där affärsplanen som vi måste börja på, marknadsundersökningarm, budgetering och grejer vad vet vi om det liksom??!

Vi är bra på träning, kost och hälsa de kan jag lova, men Ekonomi,,njaa! Vi måste få vårt läger för överviktiga barn att gå runt.

I eftermiddag blir det gymmet med biceps och bröst och sedan fredagsmys med simon, enda dagen då vi lyckas vara hemma samtidigt:)

Ha en mysigt fredag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar