tisdag 15 september 2009

Rörelseanalys


Jag ska bli en klippa på att göra rörelseanalyser.

Första gången jag kom i kontakt med en rörelseanalys var när vi blev scannade på bosön när jag gick på Riksgymnasiet. Då förstod jag inte hur bra det var att kolla sina brister i rörlighet.


Jag Genomförde själv en rörelseanalys/ test första gången i Rehabiliteringsteknik kursen.

Nu har jag varit på på bosön när gymnasiet var där igen, och förstod att de gör ju i prinicp samma saker som jag har lärt mig.


Jag har fått i uppdrag att göra tester på de regionala orienteringseleverna, och ska sätta i hop ett eget test. Ska bli väldigt kul:)


Har beställt en nya bok från england som jag hoppas få användning av:

Plus att total satbilitetsträning och mac boken alltid är bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar