fredag 30 oktober 2009

Cirkelträning på Eleiko

I dag har det varit workshop på Eleiko. Vi har kört cirkelträning, i funktionella maskiner som t.ex. freemotion.

I går var jag hos Doktorn, och vi kom fram till att mitt vänstra ben har läkt bra, och minskat i omfång. Vilket tyder på att de har gått bra och därför var det lika bra att boka in en operation för högerbenet med. Det suger men det är värt det om det lyckas.

I dag har Henrik Dagggård haft cirkelfysen på utbildningen och jag sa ju inte till honom att jag tar det lite lugnt med benen, så rätt som det avr stod han där och pushade på och försökte få mig till att gå ner i djupa knäböj. Vadfan tänkte ja, jag måste ju visa att jag kan så ner kom jag men det var knappt mer än så. I morgon kommer jag ha en djävulsk träningsvärk. Vila i helgen sa han, det ahn inte visste var att detta var min "vilodag" i morgon har jag spinning 55, och sändag spinning 45 och core 30 på sats. Ingen vila här inte.

I dag har jag lärt mig att hur stor utdelning man får av träninge beror på insatsen.

Hur mycket går du in för din träning?

Ha en toppenhelg!

2 kommentarer:

  1. Det där är verkligen sant! Många missar det, att man måste bidra med något för att få resultat. Låter som en givande kurs.

    SvaraRadera
  2. ja, jag har tänkt på det extra mycket när jag har pass nu och folk vågar verkligen inte ta ut sig.

    SvaraRadera