måndag 30 november 2009

Ny Energi!

Jag har haft en mysig helg med familjen på besök. I lördags blev det helsingborg hela dagen, först kollade vi på när sara tävlade konståkning, sedan åkte vi till väla för shopping till s stora förskjusning.
När vi kom hem lagade vi tacos såg robinson och en film som hette Eragon. Jag var fast bestämd vid att den tänker itne jag se, overkligt= tråkigt brukar jag tycka men tro de elelr ej jag satt kvar ända till slutet.

I går när vi vinkat av mamma och pappa var det dags för spinning och core och sedan julskyltning i regn, inget vidare så vi gick hem till Erik och jennie och drack glögg och fikade:)
En mysig avslutnign på en mysig helg med för mycket godsaker;)

Nu är jag laddad full med energi för en vecka som kommer bli tuff.

kom i håg, Ingen stress, en sak ti taget. så löser sig allt.

Ha en bra måndag:)

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag hittade dig via google o skulle behöva din hjälp. Jag behöver lära mig att äta hälsosamt samt komma igång med en träningsrutin... Jag hoppas du kan hjälpa mig. Jag bor i Nässjö o mitt arbete har träning i Nässjö simhall på gymmet, samt fri simning. JAg hoppas du kan hjälpa mig och du kan nå mig på mailen sandra.w@glocalnet.net

    Ha det bra och tack på förhand.

    Sandra

    SvaraRadera