onsdag 16 december 2009

Effektivitet på hög nivå

Jag sa i dag på en arbetsinterljuv att jag är effektiv som en av mina positiva egenskaper! Sen börjar jag fundera är det verkligen en positiv egenskap, kanske kanske inte?

I dag har jag i alla fall haft en sjukt effektiv dag.
Började med skola, en superbra föreläsning i presentationsteknik 8-12. Sedan lucnch på spiro och ytterliggare den sista föreläsningen i statistik 13-15 På måndag är det Dugga. Hur ska detta gå? Sedan åkte jag till sats på ett litet möte och i dag var det verkligen VILA, efter många slitsamma dagar! Passade på att fara ner på stan med sandra och kristin, en snabb fika för påfyllning av energi, sen delade vi upp oss på julklappsjakt innan affärerna stängde.

Jag lyckades hitta några stycken och är nu nästan klar med dem:)
Väl hemma insåg jag att de behöver städas, men börja storstäda klockan åtta var inget alternativm blev en snabb uppröjning inslag av julklappar och så brände jag en skiva med jullåtar till sats julkväll på måndag!:) HAde inte så många, jul med smurfarna och en julskinka har rymt kanske inte blir så populärt;)

Nu är det snart dags att sova och ladda för en ny DAG! med Mycket EFFEKTIVT plugg.
Det där med effektivitet är bra till en viss nivå, akta er bara för att gå över gränsen, det ska jag göra. Jag gillar att ha mycket att göra och är effektiviteten själv. Sandra sa i dag att när vi gör grupparbetet och det går lite slött, så är det jag som säger "kom igen nu jobbar vi"
Nu Laddar vi för en ny effektiv dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar