fredag 22 januari 2010

Cykel 45 I LIKE IT

I går hade jag mitt andra cykel 45 pass och jag gillar det:)
Det är ett superkul pass, och jag tror jag har lyckats få i hop det bra.
Jag får energi av deltagarna och jag ger dem energi.
Jag får dem att skrika och ta ut sig och då vet man att man lyckats!

Det var en som frågade vad jag gör med dem där inne i cykelsalen, när de kommer ut med sminket nere på kinderna, ett leende på läpparna men endå helt utkörda.

Det är så det ska vara:)

I dag har jag åkt till Gislavedm ska vara här tills på söndag då jag ska vidare till Eksjö och fira min systers 20 års-dag!
På söndag ska s åka till Malta i 4 månader. Det är en lång, lång tid. Jag ar inte bestämmt om jag ska vinka av han på flygplatsen eller hemma än.

I kväll blir det hemmagjord pizza här och kanske bowling. MYS

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar