tisdag 26 januari 2010

funderar och planerar!

Jag har så mycket planer för framtiden, att jag inte hinner med att plugga;)
Det finns ju så mycket annat roligt att göra.
I går masserade jag här hemma, det ska jag göra i dag med, farfar kommer snart hit! Bra att träna lite så jag inte glömmer hur man gör.
Jag förstår inte hur man kan jobba med massage på heltid, det sliter på krooppen och jag ska bara ha det som ett kompliment om mina kunder är i behov av massage:)

Jag vill åka skidor men kroppen vill vila. Efter januarisjukdomen vågar jag inte ta i för mycket. Bäst att vila trots att de kanske är endå dagen jag kan åka inom färd mot halmstaden igen.
15 minus var det ute här, herregösses vad kallt.
Jag ska nog ändå ta mig ner mot stan sedan och fixa lite inför min kommande framtid;)
Plugga, de hinner man väl okckså någongång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar