torsdag 7 januari 2010

snorigt värre


Hittade en rolig bild; Förkyld på jobbet. Så känner jag fast hemma med plugget!
Jag googlade på "snor" för jag undrar bara när tar det slut?

I fyra dagar, har jag snytit och snytit, det känns som jag har snytit ut hela hjärnan. För ont i huvudet gör det ockå.

På natten blir det stopp=täppt och då kan man knappas andas.

vad kommer snoret då i från?

När man är förkyld blir slemhinnorna inflammerade och vätskefyllda varav snoret ökar markant. Enligt wikipedia bildas ett par deciliter slem om dagen!!? Är det verkligen sant?

Men jag har tagit slut på två toalettrullar sen jag började så de kan nog stämma.


1 kommentar:

  1. Hallååå du måste ju använda mjuka näsdukar annars blir du röd och öm under näsan...
    Toapapper är tortyr.
    :)
    Kram

    SvaraRadera