torsdag 18 februari 2010

Motivationssvacka

Jag är ledsen att jag inte bloggat på länge.

Jag har haft väldigt lite energi på sistone.

Med operationen av mina ben i tanken och med torr hals och luftstrupe har jag inte mått något vidare.


Nu ska jag ta mig upp ur gropen. Bli mitt gamla vanliga positiva jag, som ser möjligheter inte svårigheter.

Det suger att jag har dagligt ont och inte kan göra det jag vill, träna hårt! Men det är inget jag kan göra någonting åt, alltså inget jag bör tänka på 24 timmar om dygnet.

Det blir ingen operation, jag har skjutit upp den och fokuserar på en träff med doktorn där vi måste utvärdera den första tycker jag. Se om det verkligen är lönt!


Nog pratat om mina ben, Nu tar jag nya tag och ska försöka insperera er alla till träning i stället:)

Och nu när det är Os kan man ju inte bli annat än inspirierad:)


Charlotte Kalla är grym:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar