torsdag 4 februari 2010

Sats insperationsdag!

I morgon åker alla vi som arbetar på sats runt om i landet på sats insperationsdag.
Det ska bli kul, en hel lördag med massa insperation och sedan lite party på det:)
Det blir dock en väldigt lång bussresa till Stockholm, och då ska ja försöka studera. Försöka kan man ju alltid;)

Nu blir det till att hålla ett spinningpass. Ska bara försöka bli pigg innan jag går i väg till sats
Jag somnade nämligen när jag kom hem i från sannarpsbadett som jag har varit och jobbat i i dag.
Det var ett tag sen jag badavktade så nu är det dags att damma av sina kunskaper, virvelvinden är farlig och barn är vilda är två slutsatser jag dragit i dag. Det svider i ögonen av klorluft och huden är torr. Men det går bra, det är roliga människor som arbetar där:)
Det blir perfekt om jag får hoppa in och jobba lite då och då. Ännu en ursäkt för att slippa plugga.

Föresten klarade jag min arbetsrättstenta, jag är stolt:) Det var tydligen inte ens hälften av klassen som fixade den. Dessutom har jag fått tillbaka varmvatten i duschen det här är en bra dag i dag och nu ska jag köra skiten ur satsarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar