tisdag 2 februari 2010

strålning eller låsning.

Andra operation för mig närmar sig. De säger att det är compartment syndrom, att det kan vara de. En operation kan hjälpa, men bara "kanske" nu har det snart gått ett halvår sedan den första i mitt högra ben. I dag sprang jag, och då kom den dära strålande känslan från knät och neråt skenbenet. Tillslut låser det sig och allt tar stopp, det går inte springa en meter till.

Vad säger då detta? Att det inte har lyckats? Att det inte är comparment syndrom, men vad är det då?

Är det någon som har haft något liknande? Nu har det hållt på så här i två år. Jag vill bli bra. I alla fall vet jag inte om en operation skulle hjälpa mitt andra ben.

Man kanske skulle träffa en femte, eller sjätte läkare. Eller helt enkelt ta reda på felet själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar