lördag 6 mars 2010

Skidåkning!:)

Jag var i Eksjö för tre veckor sedan och aldrig trodde jag att snön skulle ligga kvar till denna helgen:)
Men det gör den! Så i dag ska jag ut på ett långt härligt skidpass:)
Nu väntar jag bara på att minusgraderna ska sjunka det var -18 grader när jag vaknade och så väntar jag på att mina syskon ska vakna så att de kan hänga med ut och åka!:)

I morgon är det vasaloppet, nästa år ska jag bara åka:) Hoppas bara benen vill lika mycket som huvudet då!:)

I eftermiddag blir det 80 årskalas och kanske en sväng till hotellet senare för att se kalle kristiansson. I morgon fyller bror år och då ska vi ha ett gemnesamt födelsedagskalas:)

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du får åka Vasaloppet nästa år.

    SvaraRadera
  2. jaaa det vore kul:) Du har väl åkt?

    SvaraRadera