måndag 19 april 2010

En effektiv helg!

Nu är det måndag igen!
Helgen spenderades i hop med min Mamma. Jag tog tåget till möndal i Fredags, något som jag djupt ångrar. Knöka fullt med flygresenärer och jag fick stå upp. Träffade ett härligt norskt par som erbjöd mig en liten kant av deras plats:)

Det blev fredagsmys med grillat i Möndal. I lördags var vi på orientering, underbart! Jag kunde i alla fall sprinag efter att ha vilat bra benen hela veckan:)
Jag ville stanna och även sprinag söndag men tur har jag en klok mamma som tog ner mig på jorden.

Vi åkte i stället till Ikea och sedan vidare till Halmstad för LÖrdagsmys med film. Tidigt var vi uppe på söndagen och städade och fixade. Det är bra att utnyttja biltillgängligheten så vi åkte och handlade alla tråkiga städsaker som man behöver och sedan hem för lite middag innan mamma åkte hem:(
KÄnndes tomt efter fem minuter. jag tog mig en tripp till gymmet och körde ett rygg och biceps pass.
Nu laddas det för en vecka full med plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar