måndag 26 april 2010

EN hektiskt helg och en ny hektiskt dag!

Helgen har spenderats i uppsatsens tecken. Sandra och jag gjorde sluttester i fredags och den sista på Lördagen. med den goda nyheten att Alla har förbättrats på ett eller annat sätt:)
Fredagkvällen bjöd vi hela gruppen på middag hemma hos mig, alla var trött och slitna men det var trevligt att träffas i lite andra sammanhang.

I lördags en blixtvisit i skogarna runt ullared. Fy vilken terräng, en massa skit. Jag njöt och benen tyckte de var rätt så okej.

I går så satt vi några timamr i skolan, PÅ en söndag borde de vara förbjudet. Vi la in alla resultat och jobbade med uppsatsen.
sedan var det bara hem och skynda till gymmet innan det stängde. Jag körde ett rygg och bicepspass.
Jag var hemma sent och slängde in tvätt och började packa för i dag går tåget mot EKsjö efter en 4 timmars statistikgenomgång och ett besök hos ortopedteknikern.
Fullt ös i dag med med andra ord.
Jag Längtar till en ledig dag det kommer nog en snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar