torsdag 15 april 2010

Grymt ös i spinningsalen!

Det märks att det är vår och sol när deltagarna trappar av på passen!
Jag hade önskat mig mer folk i dag för dethar varit klent de sista gångerna. I dag var de något fler och framför allt var eliten där. Inte elit som i elitidrottare utan eliten som kämpar och ger sitt allra yttersta. Det är härligt att se:)

Jag tänkte på allt annat än mina ben. Det är så tårkigt nu när jag har ont. Får kämpa och vila bara för att kunna ha en cykelklass.
Jag undrar vart ja kommer ta vägen efter sommaren och om det blir någon gruppträning i höst. För jag har sagt att ja ska sluta på sats i Halmstad för att vara fri och ledig när jobb dyker upp i höst och det hoppas jag det gör!!

Vem vill ha ett träningsfreak med en lång träningsutbildning på sin arbetsplats?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar