söndag 4 april 2010

Ledighet!

När jag insåg att jag knappt kunde ta mig ur sängen i torsdags morse, mina ben var uppblåsta, kroppen skrek varje steg jag stapplade fram.
Då förstod jag att min påskhelg skulle inte bli som planerat.

Jag ville så gärna, åka med på orientering hela helgen. Men det var bara att gilla läget.
I fredags eftermiddag kom jag hem. Först blev det ett besök hos gammlemormor med en massa påskfika.
Jag har inte varit ute sen jul i princip, så jag gjorde mig i ordning snabbt och åkte på fest hos sandra. Det var kul att träffa massa eksjöbor och det var en rolig utgång. Men vad trött jag var i går så nu får det dröja länge tills jag går ut igen;)
Mamma och jag gick på stan och hon köpte ett par röda skor till mig, jättefina:) Ni ska få se de här sen. Sen var mamma och jag hemma på påskaftons kväll, jag hade andra planer först men ville inte läman mamma hemma och så var jag trött. Vi hyrde en film och somnade tidigt:)

Nu är det söndag och jag ska äntligen få träffa min bästa vän Pernilla. Vi ska ut och gå en solig promenad sedan kommer italienare, sebastians familj och vi ska äta påskmiddga med dem.
Om jag inte tränar i dag har jag inte TRÄNAT på 3 Hela dagar.
Jag tro det behövdes, benen är fortfarande inte vad de borde vara. Men de längtar efter träning. Och jag vill ut och springa. De anmälde mig i morgon i D21 utan att säga något..haha! Jag ska försöka bara få komma ut är bra för åtminstone psyket;)

Ha en bra påskdag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar