tisdag 6 april 2010

Massage!



Jag vilade tre dagar, sprang en och i dag var det Massage hos Sonja på schemat.
Mina ben är hårda vad mer kan man säga. Mörbultade cyklade jag hem därifån;) TAck Sonja.

Innan det var jag hos doktorn, han hittar inget fel på mig så jag får nog vara trött, hängig och ha kli i halsen och huvudvärk till och från resten av livet.

Det KÄnns ganska ovärt att gå dit och betala för att få veta att han inte vet. 3 gången gillt. Nu kanske ni tror att jag är en hypokondriker. Men ni som verkligen känner mig undrar vad den där tokstollen med så mycket energi har tagit vägen och det undrar jag med?
Om man måste sova efter lunch är det ju något fel.

Som ni märker fokuserar jag på att ta hand om mig själv just nu. Plugget ligger efter, men det får vara efter så länge. Jag vill vara pigg och orka lika mycket som jag gjorde förut!


1 kommentar:

  1. Åh, stackars. Var inte alls roligt att se dig så plågad.. hoppas att det iaf kan ge resultat!
    Härlig blogg förresten, ska jag ta mig för vana att kika in på me jämna mellanrum! (:

    Ha en fin kväll och hoppas benen inte är alltför elaka!
    Kram

    SvaraRadera