tisdag 1 juni 2010

Military training!


I går testade jag på en grupp militärers träning här i Halmstad, just i går hade de testdag!:)
Oj sa jag, jag har tränat sjukgymnast ett tag och har inte sprungit på några veckor alls. och typ inget bra på år;)

Men eftersom jag av tillåten att springa två kilometer av sjukgymnasten körde jag cooperstestet.

Efter en kilometer ville benen inte mera, men huvudet höll i hop den sista kilometern.
Tänka sig vad dåligt tränad jag är nu, men jag är optimistisk och ska jobba mig tillbaka.
9.08 blev tiden och nu vet jag utgångspunkten för min träningsstart;)

jag gjorde 37 armhävningar i rad, satt i statisk magövning i 4 min och hängde i ett räcke i 1 min de var svårt för handlederna.

Hur många armhävningar klarar ni i rad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar