tisdag 22 mars 2011

Ekologiska varor


I dag har jag varit ledig och gått runt i ett soligt jönköping efter en kopp kaffe med sofia på bageriet.
Var och inhandlade lite saker i hälsokostaffären och fick tips om bikupan på tändsticksområdet.
En helt ekologisk butik. http://www.kefbikupan.se/
Sofia såg hur de lös i ögonen, jag blir som ett litet barn.

Tyvärr behövde jag inte så mycket i dag, jag letade efter mandelmjöl men de hade inget där heller.
Vet någon var man kan köpa mandelmjöl i Sverige? , jag har bara hittat de utomlands i affären.

Jag får väl beställa på Internet i stället:)




2 kommentarer:

  1. Tack för ett bra indoorpass igår kväll!=) Mandelmjöl köper jag på nätet, på LCHF-Butiken (.se), annars är det enkelt att göra själv, bara skaffa en mandelkvarn på ICA, köpa mandlar å sen mala eget mjöl!=)

    SvaraRadera
  2. varsegod:) Ja jag vet, bäst är ju att göra själv men vad gör man när tiden inte räcker till;) dags att beställa lite:)

    SvaraRadera