måndag 11 april 2011

Härliga måndag!



Jag började dagen på bästa sätt med ett bodybalancepass med bästa instruktören på sportlife:)
Jag har funderat på om jag skulle utbilda mig och börja instruera i detta så småningom, men nu vet i tusan om jag skulle klara det, mina ben var inte nådigt stela i dag och min bröstrygg ska vi inte tala om. Men som ni vet "det man tränar på blir man bättre på" :) Sedan blev det lite funktionell styrketräning efter det, inte optimalt då kroppen var som spagetti men efter ett tag vaknade den till liv igen.


Nu har jag gjort ett indoorwalkingpass som ska testas på onsdag kväll, hade tänkt att hinna med att göra fler pass men i bland räcker inte tiden till. NO stress

Snart dags att åka till jobbet igen och köra lite gymintro, pt och kostrådgivning i kväll




2 kommentarer: