måndag 25 april 2011

rivsår och solbränna!


Påskhelgen har bestått av påskmat med familj och släkt (hela tre gånger)
Och dels orientering i strålande solsken(3 stycken tävlingar)

Två tävlingar i skärstad utanför husqvarna har det blivit och jag har fått kämpa med en kropp full av krämpor. Benen värkte, ryggen värkte och kroppen svarade inte alls.
Jag vet ju att jag varit sjuk och att jag inte är bra tränad och dessutom inte van vid att springa i skogen än.

men ändå....kroppen var konstigare än vanligt. I går tog jag mig inte ens runt utan lyssnade på min kropp som inte ville ta ett enda steg till.

I dag tog jag mig runt efter mycket om och men, tröttheten tog över och bommarna kom.
Jag summerar helgen med en kropp full av rivmärken, blåmärken men också med en bonnabränna;) (folk kommer tro jag blir slagen hemma, jag som jobbar på gym)
Och fy bubblan vad sugen jag är på en pigg kropp full av spring och energi, jag önskar mig en i påskpresent.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar