måndag 6 juni 2011

Långhelg i Dalarna!

Jobb med sofia i dag:)
Grillning med klubben i LÖrdags

I Onsdags åkte vi i väg med stor buss till grönklitt orsa. Det var tre dagar med tävlingar och en vilodag på schemat. Jag tyckte från början att det skulle bli jätteskoj att orientera men efter första tävlingen i torsdags så insåg jag att kroppen inte alls ville vara med.
Mjölksyran kommer efter de första löpstegen och skriker stanna det går inte, medan huvudet säger spring det går.

Andra tävlingen gick inte alls, jag lyssnade på kroppen och insåg att jag inte skulle ta mig runt. Frustrerande är bara förnamnet, jag vill ju testa mina ben om den stålande smärtan är bättre, om jag kan springa igen. DÅ är det något helt annat mystiskt som sätter stopp.

Jag är inte övertränad, jag är inte heller jätte
dåligt tränad så jag inte skulle klara av att ta mig runt, jag äter bra, sover bra, stressar mindre och är inte deprimerad det sa jag klart och tydligt till doktorn. Sen att jag fryser får flimmer framför ögonen, huvdvärk, enormvtrötthet, feberkänslor, rosor på kinderna, illamående och näsblod titt som tätt vet i katten.

Nu ska de i alla fall ta en massa prover sen får vi se, jag hoppas att kroppen vill vara med på riktigt igen, tills dess kämpar jag på med min ständiga mjölksyra och trötthet. Det finns de som har det mycket mycket värre.

Jag lyckades i alla fall ta mig runt en sprintstafett på söndagen innan vi åkte den långa resan hem. Det var mycket vilja och den är det inget fel på alls.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar