söndag 12 juni 2011

Studentfirande

I helgen har min bror gått och tagit studenten, vart tar tiden vägen?
Det var 5 år sedan jag gjorde det själv men de känns i bland som i går.
Fulltös medvetslös var det när alla som ville gratta honom kom i går. Det var riktigt roligt men oj så trött jag var i går kväll somnade och sov i nästan elva timmar, när hände det senast?

Träningen har varit sådär de här dagarna, kroppen har fortsatt att strejka rejält, mer och mer. I dag har jag faktiskt legat inne och vilat hela dagen trots att jag sov 10 timmar i natt.
Jag gillar det inte men det är något som inte stämmer och jag har blundat för det för länge nu.
I morgon bitti blir det fastande prover hos doktorn och jag lär inte vara hungrig efter Lördagens studentmat med tårta tre gånger;) I bland får man unna sig en riktig onyttig helg, hade dock varit underbart om man hade orkat med ett träningspass i dag.

Nu ska jag sluta tjura över att det inte går att träna för mina familjemedlemmars skull, jag är inte alls rolig det vet jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar