fredag 14 oktober 2011

Det blåser förändringar!



Jag har bestämt för för att lämna min halvtid i Receptionen helt på Sportlife och bara göra det jag är utbildad till och brinner för. Först och främst personlig träning och kostrådgivning på Sportlife.
När kroppen vill också alla fantastiska grupp
träningspass som jag saknar. Tur att jag kommer vara kvar på Sportlife annars hade jag saknat mina kollegor förfärligt mycket.
Sedan har jag massor av ideer som finns inuti mitt huvud som ska komma ut i form av nya koncept, kurser och liknande. Det är allt jag kan säga just nu.

Utöver detta har jag ju kvar lite föreläsningar för smålandsidrottsförbund och kommer nu framöver jobba några timmar på Löplabbet. Analysera fötter är ju nästan lika kul som att analysera mina pt-kunders kroppar och dess funktion;) Där finns också en kanonpersonal som jag vet jag kommer trivas med.

Sedan är det ju idrotten och orienteringen som
mitt hjärta brinner för och där tar jag gärna och jobbar mera.

Så nu vet ni, även om ni inte hittar mig alltid på Sportlife så finns jag kvar:) Glöm inte att vi nu har 20% på PT månaden ut. RIng mig så bestämmer vi något.
eller maila cecilia.bergander@sportlife.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar