tisdag 18 oktober 2011

Ut med mjölksyra


I går sa min kiropraktor att det går på rätt väg, men jag har fortfarande mycket mjölksyra i kroppen. Varför envisas den med att vara kvar? Han tycker dock alltid att jag är så himla glad när jag kommer dit. Det är nog sådan jag är; Glad för det mesta.
Jag menar i själva verket mår jag rätt bra, bara för att kroppen strejkar och jag är tröttare än vanligt, inte kan träna eller leda mina favoritpass så är ju livet rätt bra ändå:)
Hur ska du bli när du blir pigg menar han? Ja tänk jag kommer bli en riktig hurtbulle, full med energi. Om ni hittar henne så säg till.

Ändå är jag bra sugen på att dra i gång med allt igen, det är det som är det farliga säger han. Och jag skulle lätt kunna vara så dum att köra på för jag är så MOTIVERAD och LÄNGTAR!
I morgon ska jag nog knåpa på lite cykelpass trots att det kan dröja tills min premiär, jag smygkör dock indoor 30 på fredag och det är fulltbokat! Friday I am in love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar