onsdag 9 november 2011

Tre grymma människor som gett mig ny energi!


I höst har jag fått ett antal nya förebilder, en av dem är Johanna Andersson som jag gick utbildningen i global yoga för. Kolla in här vad det handlar om http://globalyoga.se/
Jag har fått så mycket inspiration med mig därifrån och då pratar jag inte bara om yogaövningar utan om hela paketet med hur man ska leva och vara som människa.
En helt fantastisk utbildning som får dig att växa som människa.


Sedan var det de andra vändorna jag gjorde till Stockholm för att delta i prestationsutveckling genom kommunikation, de stegen har jag bara börjat och längtar redan till April då jag hoppas få gå steg 3. Föreläsarna Charlotte och Håkan är toppen och jag lära mig något nytt hela tiden.
Det är användbart varje dag, i mitt vardagsliv, i mitt jobb som tränare och i alla mina relationer.

Vem ger dig inspiration?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar