tisdag 20 december 2011

2011 var året då

Året börjar närma sig sitt slut och det är dags att summera. Trots att det har varit mitt kämpigaste år hitills så har jag fått med mig enormt mycket positiva lärdomar.

2011 var året då:


- Jag tog steget till att bara jobba med det jag vill, det får bära eller brista

- Jag började springa igen men bara för en kort period

- Blev sjuk och är under utredning för muskelsjukdomar

- Åkte på yoga utbildning och gick så långt utanför min ram som jag kunde komma och är grymt stolt över det vare sig jag klarar licensiering eller inte.

- Träffade många nya vänner Lina är en av dem:)

- Började jobba lite extra på Löplabbet

- jag gick landslagsutbildningar i prestationsutveckling genom kommunikation på Bosön och har anmält mig till tre steg till

- Fick vara stilla sjukskriven hela sommaren och missade alla äventyr som jag skulle på.

- var i Italien med min släkt

- jag Insåg vad som är viktigt i livet

- jag fick lära mig leva utan träning

- Jag längtade grymt mycket efter min särbo

- jag fick många nya härliga pt-kunder

- jag började drömma om hus och större lägenhet

- jag började ta en dag i taget

- jag har haft min livs största träningsabstinens

- många olyckor hände och jag insåg att livet är skört

- jag tog upp kontakten med en gammal vän och det känns som vi aldrig har varit i från varandra

- Jag var på spa med bara min mamma och syster, supermysigt blir en tradition

- min bror tog studenten

och mycket mycket mer..............................

2 kommentarer:

  1. oj, ett händelserikt år! hoppas 2012 bjuder på positiva upplevelser och mycket bra kunskap!

    SvaraRadera