tisdag 6 december 2011

Min önskelista

Det här önskar jag mig i julklapp utan någon rangordning:

EN yogamatta (inte vilken som helst utan den bästa)
Ett bar överdragsbyxor till året om aktiviteter
En juicepress
EN frisk kropp
En sambo med jobb i Jönköping
En fin lägenhet
Fina pt-kunder
En pannlampa som jag kan springa i skogen med
En skön kudde
Sportbh bäst i test
En helg med mina bästa vänner, ni vet vilka ni är:)
Massage
Hudprodukter från kerstin florian
Underställ som inte kliar
En resa till fjällen
Kärlek
Två böcker om näringslära från Anki Sundin
Träningskläder i färgglada färger det gör inget om de är från Nike
En mysig jul med familjen
Överraskningar
EN resa till solen

ja en del mer rimliga och en del orimliga.
Vad önskar du dig?


3 kommentarer:

  1. haha fantastisk lista!! roligt att ha hittat till din blogg - så TACK för att du kommenterade hos mig. din kommentar gjorde mig väldigt glad! hoppas din kväll är grym!

    SvaraRadera
  2. Hej! Angående pannlampa så kan jag verkligen rekommendera denna, http://www.dealextreme.com/p/ssc-p7-3-mode-900-lumen-led-headlamp-bike-light-set-4-18650-50947 . Jag har den när jag cyklar i skogen i mörker. Har även testat att springa med den och det fungerar utmärkt! (kanske dock inte för nattorientering iofs)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Gustav, men jag tror jag behöver en med bredare lysfält för mig som är lite nördig i skogen!

    SvaraRadera