lördag 31 december 2011

Nytt år och nya möjligheter!

Jag brukar tänka att varje vecka får man en ny chans att börja om, om man vill. Så varje år måste ju absout vara en ny möjlighet att förverkliga nya drömmar.
Mitt mål för 2012 är faktiskt att inte ha för stora MÅL. Det kan låta lite konstigt men att ta dagen lite mer som den kommer och faktiskt NJUTA är mitt nya motto. Visst måste jag planera mitt jobb ganska mycket i detalj men allt måste inte vara skrivet i sten. Jag ska vara öppen för nya saker som dyker upp.
Det stoppar mig inte i från att ha mål jag vill uppnå med mitt jobb för det har jag massor, annars funkar det inte att vara sin egen chef.

Eftersom min kropp inte alls har velat vara med och träna år 2011 vill jag inte sätta några träningsmål för 2012. Mer ett måbra mål. Att försöka få bukt på vad det är som inte stämmer och lära mig lyssna på kroppen ännu mera.

Nu kör vi mot 2012, året då du bestämmer vad som är viktigt i livet.
Du kan göra precis vad du vill! Jag känner på mig att det kommer bli ett KANONÅR.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar