torsdag 1 december 2011

Utbildning efter utbildning


"Du gör ju inget annat än att utbildar dig" får jag höra nu för tiden;)
Och ju mer jag lär mig dessto mer vill jag lära mig. Det kommer aldrig ta slut. Jag är alldeles för nyfiken på saker och ting som rör både kroppen och knoppen:)

Nu känner jag dock att jag behöver landa ta och suga upp allt jag vill ta till mig efter höstens utbildningar och sedan gå vidare med flera utmaningar!

Nu ska jag också ta mina egna föreläsningar till en högre nivå och leda några kurser till våren. Jag ser så mycket fram emot detta:) Snart kommer mer info så håll ögonen öppna.

Jag är helt lycklig över att ha förstått allt vad Ben från cybex har sagt under de här två dagarna på engelska. Och att jag faktiskt kunde mycket av det redan, men att han fick en del bitar att falla på plats vilket är toppen! Det kan faktiskt hända att ni får se mig i en maskin då och då framöver;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar