söndag 29 januari 2012

Föreläsning och Skidsm



Min Lördag bestod av det lite jobb och lite vila. Jag hade föreläsningar på eftermiddagen för Herbalife i Gislaved om kost och träning.
Innan dess hoppade jag upp och ner i soffan när Hanna Seppas åkte sm, älskar att man kan se det på tv. Även om jag hellre hade varit där LIVE.
Sedan fick jag Ansiktszonterapi nummer två för helgen och jag blir så trött av det och får biverkningar men i en förlängning hoppas jag på att Resultatet blir en Piggare Cecilia. Jag tycker det är coolt hur mycket saker man faktiskt kan påverkar bara genom ditt ansikte. Jag försöker inte ens träna i helgen. VILA, VIlA, VILA. (det rycker i skidåkarbenen) Mysig middag och många skratt senare somnade jag.
I dag ska vi göra hudlotion, salvor och tvålar så spännande! Återkommer med resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar