onsdag 4 januari 2012

Licensiering I Globalyoga

LYCKA säger jag bara. Det finns ingen ord för resan jag började i september.
Det har varit mycket smärta i min kropp men yogan var liksom det jag kunde klara av och vill prova.
Vilken utmaning säger jag bara. Jag var stel som en pinne och mina nära och kära sa "du som yogainstruktör behöver man inte vara vig då?" (särskilt min syster som är konståkare). Man kan väl bli sa jag. Jag förstod att det skulle bli tufft men jag behövde något nytt, något som bara inte slet på min kropp utan var som balsam för både kropp och själ.

Att det blev just Global yoga får jag tacka sportlife för. Vi trodde ju jag åkte på en simpel grundutbildning som visade sig vara allt annat. Det var så mycket större en så. Här skulle jag få hela biten och mer därtill. Det var tufft men med sådant superduperstöd från både johanna, Camilla och Sandra så gav jag mig tusan på att klara det. Och när JOhanna skrev att min film var godkänd trodde jag inte det var sant. Efter flertalet misslyckade filminspelningar med tekniska problem skickade jag den enda som gick.

Många timmars yoga med svett och någon tår en gång då de var lite motigt är jag bara i början av min yogaresa och det är tack vare Global yoga som jag starkt rekommenderar er att gå om ni får chansen. Grymmaste materialet och grymmaste instruktörerna så det så.

Nu ska jag le resten av dagen.

2 kommentarer:

  1. U rock!
    Fantastiskt att läsa :)
    Ser så fram emot att följa din resa med yoga!

    Bom bom ;)
    J

    SvaraRadera