onsdag 15 februari 2012

Kvällsöppet debatt

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/kvallsoppet?title=kvallsoppet_del_4&videoid=2156738

Jag började morgonen med att kolla på debatten i kvällsöppet om för och emot LCHF.
Vilket inte gav så mycket alls. De kastar mest studier på  varandra.
Vart står jag i detta?
Jag är inte rädd för att äta fett, men jag vill äta bra fetter. Jag tror inte att det i längden är positivt att sitta och trycka bacon till frukost och sleva i sig grädde. Jag är också medveten om att inte alla som följer LCHF gör det. Däremot tar jag gärna vissa delar i från kosten eftersom jag anser att människor i dag äter alldeles för mycket vitt mjöl och socker. Det handlar om att äta rätt kolhydrater. Äter du rätt kolhydrater så är det INTE farligt och glöm inte att de ger dig energi till träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar