måndag 27 februari 2012

Måndag, nu kör vi!

Något har hänt, min morgonpigghet är tillbaka och jag vet inte om jag ska vara glad för det, fem ät lite tidigt att slå upp ögonen tycker jag. Sen somnade jag om men halv sju gick det inte ligga kvar. Jag som ska jobba eftermiddag/Kväll som vanligt på måndagar hade ju kunnat sova så mycket längre. Gröten är i magen och jag är laddad för en ny vecka där jag ska njuta varenda sekund av allt jag gör. Inga krav och inga måsten, jag bara vill ta mig för allt jobb som väntar. Sex dagars arbetsvecka avslutas med min 25 årsdag på Lördag och då önskar jag mig bara min familj och mina vänners sällskap. En massa Kärlek helt enkelt.
Måndagar är fantastiskt det är nu du har chansen en ny vecka att förverkliga dina drömmar och leva i nuet.
Behöver du hjälp med motivation och träning våga ta steget och ta kontakt. Maila eller ring nu kör vi!




3 kommentarer:

  1. Hej! Om man vill ha ett kostschema, kan man vända sig till dig då? Och vad kostar det att få ett sådant? :)

    SvaraRadera
  2. Du kan maila mig på Cecilia.bergander@sportlife.se så ska jag berätta mer:)

    SvaraRadera
  3. Jag var tidigare kund hos dig och min fråga är var du står när det gäller kolhydrater.

    Sandra

    SvaraRadera