måndag 5 mars 2012

En hel helg med Firande






En Helt underbar helg är tillända. Det började med firande av bästa kollegorna redan på fredagen. Rawfoodtårta, paket och sång, vilken överraskning. Vidare för shopping med La familja och afterwork med den andra bästa kollegan Lina, av Lina fick jag en sjukt fin Lila Nike tröja som jag älskar. 
Lördag morgon får jag Cykelskor av S, han vet hur han skämmer bort mig. Sedan jobbar jag några timmar och åker vidare till Eksjö där uppdukat bord väntar. Bästa vännerna god mat och ja allt jag behövde för att få en toppenkväll. Vi skrattar så vi gråter till Rappakaljaspelet. Jag har nog aldrig fått en sådan fin blomma som jag fick av ena bästa vännen och handgjorda tvålar av den andra. Jag börjar bli bortskämd. 
Söndagen börjar med solsken i skogen, vasaloppet på tv, BandyLina på Besök och Fika hos min allra sötaste gammelmormor. 
Jag testade speedcrossen som föll mig i smaken. Frågan är bara hur hårt ska man dra åt snörerna? 
Sedan var det taco, marängswisch och släktkalas. Jag fick en cykel, herregud en hel cykel! Precis en sådan här ovan fast turkos. När jag flyttar ska jag cykla varje dag till jobbet och nåde den som snor min cykel i sommar. 


Tack familjen och vännerna för bästa Helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar