söndag 29 juli 2012

En vecka i halmstad

Det är som att komma hem. Fast jag trivs bra med att hälsa på min gamla hemstad på sommaren. Jag har mått lite bättre i veckan som blev över förväntan. Jag trodde jag skulle få åka hem tidigare. Men jag har vilat när jag behövt och njutit av att ha bästa familjen och vännerna runt omkring mig. S som gjorde debut i oringen slutade på30 plats i h21 motion. Jag är stolt. Det är så roligt att han börjat gilla orientering. För som jag skrev för ett tag sedan, det är hett med orientering just nu.
Bästa knepet för att sova när jag vill: ögonbindel och öronproppar 
Bästa Josefin sprang d21 
Olivia laddar för sista etappen i D20 elit. Grymt jobb

Mys med syster och jossan 
Erik och Simon sitter vid nissan och filosoferar 
Strandhäng i Båstad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar