lördag 18 augusti 2012

Lördagsnöjen









Vissa människor, åker och shoppar, laddar för fest och älskar den Lördagskänslan. Några jobbar på Huset, i hemmet. 

Andra är som jag, hade helst av allt varit ute på något idrottsligt äventyr, gärna långt ut i skogen i leran en regnig lördag som denna. S springer prinsens minne i dag i Halmstad. Min familj kör sprint DM och Natt DM i orientering i vaggeryd. HEJA HEJA. Det är också några otroligt coola människor som kör IRONMAN KALMAR. Jag själv har tagit klivet från sängen, gått runt munksjön och ska jobba fyra timmar på Löplabbet och prata om det bästa jag vet Löpning. Det är Ett Framsteg för mig. Vad gör du denna Lördagen? 

PS: (man hinner med shoppingen också och allt annat också, tränar du en timma är det 4 procent av din dag) DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar