tisdag 14 augusti 2012

Personlig träning


Jag laddar för fullt för att börja jobba. Det ska bli spännande att få träffa nya kunder och gamla. Se vilken utveckling de har haft på egen hand. I dagarna har jag funderat mycket på vad en bra personlig tränare är. Jag har hela tiden hävdat att Utbildningen och kunskapen är det viktigaste och det har jag ju i överflöd. Men sen jag gick några steg på prestationsutveckling genom kommunikation i höstas och insåg att alla kanske inte hör vad jag säger, ser vad jag skriver eller känner känslan av vad jag vill förmedla. Vissa personer ser bilder, andra känner in övningen och några hör mest. Så kan det vara, och det är riktigt spännande. Jag ser det som en utmaning att nå fram till alla kunder på ett eller annat sätt. En kombination utav alla sätt är nog det absolut bästa. 

I höst kommer jag börja jobba på flera anläggningar, eftersom Sportlife Köpt upp Atlantis spa i Jönköping. 
Det ska bli kul med olika miljöer. Hur laddad är du införför träning i höst? 
Bor du inte i Jönköping så rekommenderar jag såklart Personlig träning på din ort. Allt blir så mycket roligare, effektivare och framför allt kommer resultaten snabbare. 
Glöm inte fundera på vad du har som MÅL med träningen. 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar