måndag 20 augusti 2012

Produkter på väg

Jag har länge gått och funderat på om jag inte skulle sälja några produkter själv. När jag har rådgivningar så sitter jag och rekommenderar kunderna olika specialbutiker och internetadresser för att få fram gobitarna.
Nu har jag äntligen bestämt mig för att ta hem produkter som man kan köpa direkt utav mig. Lycklig!
Jag kommer börja med att vara återförsäljare för Holistic och Biofood. Vilket gör att jag kan ta hem produkter efter önskemål. Några av produkterna som kommer de närmsta dagarna är:

Kokosfett 

• Kokosfett håller sig stabilt vid upphettning och är färför perfekt för matlagning. Den har lång hållbarhet och förvaras i rumstemperatur.
• Kokosfett innehåller till 50% laurinsyra, en essentiell fettsyra känd för sina antibakteriella egenskaper
som hjälper till att stärka immunförsvaret. Laurinsyra ska även skydda mot svampinfektioner och tarmparasiter.
• Kokosfett är  en bättre vikthållare än andra fetter därför att det till stor del består av korta och
mellanlånga fettsyror som har ett lägre kaloriinnehåll. Dessutom omsätts kokosfettets energi snabbt i
kroppen vilket gör att kroppen hellre förbränner fett än att lagra det.


Chlorella
 Den gröna algen Chlorella är naturens mest näringsrika växt. Den innehåller mer än 60 procent proteiner samt alla aminosyror, vitaminer och mineraler plus alla essentiella fettsyror, inte minst omega-3! Chlorella har en förmåga att avgifta kroppen och  binda till sig gifter, passar därför utmärkt vid detox. 


Holistic Chlorella

Protein 

Holistic Protein Vanilj


Holistic Protein är ett kosttillskott i pulverform.
Holistic Protein är ett ultrafiltrerat vassleprotein-koncentrat. Vassleprotein anses vara den bästa proteinkällan, bland annat för dess balanserade profil av lättupptagliga aminosyror.
Det är viktigt att äta proteinpulver som innehåller alla olika aminosyror (både essentiella och icke essentiella) och att de är i bra inbördes balans. 
Det bästa är att det verken innehåller sötningsmedel eller socker. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar