fredag 3 augusti 2012

Sjukhusbesök

I dag var det dags för ett test. Man skulle ta reda på om jag har kortisol brist. Jag fick nål och dropp och ligga på en medicinsk avdelning några timmar. Svaret kommer senare när doktorn kollat. Det var en skön manlig sjuksköterska som satt och pratade med mig och mamma under hela tiden. Efteråt var jag som i klimakteriet svettades massor och jag luktar antibiotika! Fy bubblan, hoppas ingen känner av det som jag. Dagen blev bättre när Hanna kom och fikade. Kolla in hennes biffiga skidåkar armar. Hon är ett riktigt muskelpaket. Så kul att hinna träffa henne i mellan hennes stenhårda sommarträning och innan hon åkte hem till Östersund. Ska följa henne med spänning i vinter:)

1 kommentar:

  1. Det var kul att träffa dig med. Vi måste göra om det nästa gång jag kommer hem =) Ha en bra helg nu och hoppas det går bra i Norge!! Kramar

    SvaraRadera