onsdag 26 september 2012

Frekvensterapi någon som testat?


Nu har jag blivit rekommenderad från flera olika håll att testa Frekvensterapi som bygger på att allt levande har en egen specifik frekvens och det är detta som gör det möjligt att hitta t.ex. en viss parasit och att sedan behandla densamma med frekvensterapi. 


Ett citat från hulda clark 

"Elektricitet kan nu användas för att ta bort bakterier, virus och parasiter på minuter inte dagar eller veckor som antibiotika kräver. Det är säkert och utan bieffekter och stör inte andra behandlingar som pågår."

Jag kan inte låta bli att vara skeptisk, men är kanske öppen för att pröva. någon som testat? 

2 kommentarer:

  1. Läste att hon Annika i Rednex har kört det för sin blogg. Kolla in hennes på finest.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Jag har varit på en sån undersökning och behandling.
    Var där för exakt en vecka sen, kan inte utvärdera det ännu.. Ska tillbaka om en månad för att kolla resultat.
    Jag har flera vänner som fått hjälp.
    Det var en grymt spännande upplevelse. Såg massa saker i kroppen. Saker som han som gjorde undersökningen omöjligt kunde veta..
    Jag tycker absolut att du ska testa det :)
    Anna

    SvaraRadera