tisdag 2 oktober 2012

Håller mina tummar och tår

Min doktor hoppas verkligen att jag kan lyckas jobba mer, och är glad att jag har mycket kunder.
Han tror att människor kan identifiera sig mer med mig än med ett muskelberg;)
Känns sådär att jag tappat en del muskler och han dessutom påpekar det. Men jag kan leva med det, bara jag orkar jobba flera timmar så att jag kan ta emot alla mina kunder som står på kö. Ni får leva med att jag för tillfället inte lever upp till att vara en vältränad pt med mycket muskler. Dessto mer krut kan jag lägga på er. För övrigt så vill jag inte ha några stora muskler, bara funktionella och starka så att jag kan börja springa, hoppa och klättra i skogen och svischa fram på mina längdskidor i vinter. För då hoppas jag må bättre. Nu jäklar ska den här medicinkuren ge resultat. Skam den som ger sig.



1 kommentar: