söndag 7 oktober 2012

Orientering

I helgen har vi varit i Stockholmstrakten På 25~manna. Det är en stafett med 25 personer i varje lag och Eksjö hade två lag. Jag fick snällt hänga med som hejaklack, tills jag har utrett vidare med hjärtat. Har lite vätska runt, de tror inte det är något farligt men ska göra fler tester. Jag fortsätter lyssna på kroppen och jogga runt en stafett i andra laget hade varit svårt, jag vill ju så gärna springa. Fick också förbud av mina kära föräldrar att ens försöka. Läkaren i Norge tror att det också kan komma av borrelian. Vad kommer inte av den???! Skönt väder har det varit med solsken hela helgen, dock var det grymt lerigt efter allt regn i veckan. Nu behöver jag hem och vila, det tar på krafterna att agera hejaklack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar