tisdag 30 oktober 2012

Träning gör människor lyckliga

Detta vågar jag påstå! I dag har jag varit lycklig. Det bästa man kan få som personlig tränare är en bekräftelse från kunden. Att den hittat träningslyckan, att kunden känner skillnad. Bara i dag har jag träffat minst två som på bara någon vecka hittat det. Jag blir så himla glad. Och det är bara början på deras resa så allt kan bara bli bättre och ännu roligare.
Känslan när någon säger: "jag behöver inte ta min medicin mer" eller kiropraktorn tyckte inte jag borde komma mer" , " mitt magont är borta", jag sover på nätterna", så få ord kan göra mig så lycklig. Då är det värt alla de timmar jag utan betalning jobbar med planering och uppdatering! För träning gör människor lyckliga.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag skickade en vän förfrågan till dig då vi dessvärre har en sjukdom gemensamt men även stort intresse för träning och kost! Vill du dela tips, tankar och pepp så bli min vän:)

    //Lena Johansson

    SvaraRadera