måndag 3 december 2012

Kvinnliga löparkläder

I går jobbade jag på Löplabbet under julskyltningen. Jätteroligt med mycket folk ute på stan. Har för mig det regnade förra året, så minusgrader och snö var så mycket bättre. En av mina Extrajobbarkollegor anser att Killar bryr sig mer om funktionen på kläderna när de springer än vad tjejer gör. Han tror att tjejer köper mer billiga träningskläder i bomull, på ginatricot, hm etc. Jag vägrar ge med mig på den.Jag anser att det finns lika många kvinnliga löpare oavsett ambition med sin löpning som visst investerar i funktionella kläder.  Tydligen visar inte försäljningssiffrorna på det, men jag ska visa att han har fel,  för vem vill frysa under vinterns löprunda liksom?

Gå in här och kika hur du ska klä dig när det blir kallare väder. Glöm inte Lager på Lager principen och skippa Bomull.
http://www.loplabbet.se/info/kla-dig-vid-kallare-vader




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar