måndag 31 december 2012

Nytt år och nya möjligheter

År 2013 ska jag  följa mina drömmar och inte låta någonting stå i vägen. Jag ska följa mitt hjärta och se vart det leder. Jag är otroligt lyckligt lottad för under både med och motgångar har jag under 2012 haft ett otroligt stöd i från både familj och vänner, utan dem hade jag inte varit den jag är i dag. Jag hoppas givetvis på ett piggare och friskare 2013, framför allt tror jag på det.  År 2012 har bestått av ett flertal sjukhusbesök, provtagningar, skratt, gråt, och två besök på en klinik i Norge som även ledde till en fantastisk semestervecka. Trots mina sjukskrivningar så har år 2012 varit mitt bästa år som personlig tränare. Jag har haft fantastiska kunder och har varit lycklig varje dag jag kunnat vara på jobbet. Nu ser jag fram emot en fullspäckad vår med nya äventyr, bland annat ska jag testa vingarna i Eksjö, en dag i veckan. Jag hoppas att de är redo för mig och min träning. Självklart kommer jag att jobba vidare i Jönköping med alla fantastiska kunder som jag har och nya på G. Det blir fler butiksvandringar och föreläsningar med smålands idrottsförbund och några inhopp på riksgymnasiet i Eksjö och då och då på Löplabbet i Jönköping.
Jag kommer att fortsätta sälja Holistics och Biofoods produkter och ta hem fler spännande nyheter.
Jag ser fram emot 2013 och tackar alla bloggläsare, kunder, familj och vänner för år 2012. År 2013 ska vi inte tränar hårdare bara smartare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar