fredag 22 mars 2013

Löplabbet

För första gången på 6 år kommer jag att vara fastanställd igen. På Löplabbet. Jag har vänt ut och in på mig själv tills jag tackade ja. Fördelarna var många. Detta innebär dock inte att jag kommer jobba mindre med mitt företag, kunder och kunderna på Nordic wellness. Jag kommer att fortsätta med de jag har och ta in de nya jag hinner jobba med. Däremot kommer en del pass att tryta på Nordicwellness fram tills sommaren, fram tills det nya höstschemat kommer växa fram och jag kan anpassa tiderna bättre.
Jag kommer fortfarande att jobba med mitt företag en dag i veckan och vara på nordicwellness var och varannan dag. Det kommer bli en oslagbar kombination av egetföretagande och som anställd. Det är just för nu, vad som händer i framtiden får vi se. Jag har så många planer och drömmar men i bland får man vara i nuet och ta en dag i taget. Det bästa med allt är ju att jag faktiskt älskar löpning och hoppas att jag själv kommer må så bra så jag kan springa lite snart igen. Så kom till mig på Löplabbet så ska jag hjälpa dig med en superduper utprovning och träningstips!
In action på löplabbet för något år sedan. Nu blir det mera! 

2 kommentarer:

  1. Grattis till Löplabbet för denna rekrytering !! Bättre kompetens är väl svårt att hitta!!! Kommer snart o shoppar skor!! Lycka till!!

    SvaraRadera