fredag 28 juni 2013

svullen mage

Det har varit lite bloggtorka i veckan här, därför att jag har haft en dålig period..(konstaterad Me, kronisk trötthetsyndrom, och fibromyalgi sedan tidigare). jag fick den brilijanta iden att springa en liten plojstafett med klubben i söndags, om det var det som var spiken i kistan eller inte de vet jag inte. Men sen har det varit riktigt motigt. Knappt kommit upp ur sängen svullen i magen som en gravid. Då bestämde jag mig för att köra all in på näring fram till semestern igen. Jag vet ju att kroppen funkar så mycket bättre utan mjölkprodukter, gluten, socker och koffein. Jag kör en detox med holistics produkter, använder linfrölja, probiotika, cellenzym, mineraler, b.vitamin och folsyra. Nu väntar jag på glutamin ( ska vara bra för magen) och chlorellan. På bara fyra dagar har halva magen försvunnit. Jag ska besegra den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar