torsdag 24 oktober 2013

Positivt tänkande



Livet är inte alltid en Dans på rosor. Men du väljer hur du tänker. När jag får mina skov (ja vad ska man kalla det)  där min kropp checkar ut så kan jag lova att då får jag jobba hårt med Positivt tänkande. I bland kan de vara lite svårt att se de ljusa i de hela. I veckan har jag haft feberfrossa, är svullen i paritet med sjätte månadens graviditet, värk, stelhet i kroppen, mega huvudvärk och är mer eller mindre svimfärdig hela tiden.

Det jag nu inte ska glömma är att jag faktiskt sprang 25- manna (orienteringstävling) för två veckor sedan och jag gjorde det bra. Jag kände mig pigg och stark. Det är ett framsteg som inte har funnits de senaste åren och nu får jag alltså bara acceptera ett nederlag bryta i hop och komma igen. En vecka utan träning gör gott för kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar